آیا این خوبی برای مزمن بیمار بیماری های کلیه به خوردن ماکادمیا آجیل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این خوبی برای مزمن بیمار بیماری های کلیه به خوردن ماکادمیا آجیل

آیا این خوبی برای مزمن بیمار بیماری های کلیه به خوردن ماکادمیا آجیل؟ شما می دانید آجیل ماکادمیا طعم بسیار خوب است، بسیاری از مردم می خواهم به آن غذا می خورند، البته از جمله بیمار بیماری کلیوی مزمن. اما همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بالا سخت در مواد غذایی خود را، پس از آن می تواند آنها این نوع از مواد غذایی را بخورند؟
آجیل ماکادمیا سرشار از تغذیه هستند، آن را حاوی 70٪ ~ 79٪ از اسیدهای چرب اشباع نشده به ویژه نفت مانند اسید oeic و پالمیتیک اسید. همچنین، آنها 9 درصد از پروتئین و کلسیم غنی، فسفر، آهن، ویتامین B1، ویتامین B2 و 8 اسید آمینه ضروری است. این مواد مغذی تعیین آجیل macadamia می تواند کمک به انجام بسیاری برای درمان مشکلات مختلف.
علاوه بر این، این آجیل ترد و خوشمزه هستند و طعم منحصر به فرد از کره نیز داشته باشد. سپس، این نوع از آجیل به عنوان "خشک ملکه میوه" و یا "پادشاه آجیل در جهان" افتخار.
درست مانند دیگر آجیل، آجیل macadamia باید محدود شود که بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله پیشرفته به دلیل محتوای بالای آن از پتاسیم و فسفر است. به منظور ایجاد بیماران کلیوی دریافت سود حاصل از این مهره به عنوان بسیاری که ممکن است و جلوگیری از عوارض آن، بیماران باید از دکتر آنلاین برای تعیین تعداد آجیل آنها می توانند در هر زمان و یا هر روز خوردن مشورت کنید. سپس، بیماران می توانند از این سالم مهره مصرف می کند.
در یک کلام، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می خواهم بهتر بیش از حد از ماکادمیا آجیل خوردن نیست. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: